Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • captura nova web col·laboradors

RÀDIO ABRERA

27/12/2016

Els programes dels col·laboradors tornaran a la graella la setmana del 9 de gener amb alguna novetat

Coincidint amb les festes nadalenques, concretament del 26 de desembre de 2016 al 8 de gener, Ràdio Abrera modifica la seva graella en la franja de tarda. D’una banda, de dilluns a divendres es mantenen els programes “Fórmula Matí” amb Jordi Quintana de 8h a 13h, “La Música i Tu” amb Alba Vizcaíno de 13h a 16h, i “El Top” amb Jordi Bosquet de 16h a 19h. També es mantenen els espais habituals dels Serveis Informatius de Ràdio Abrera, amb els butlletins i “L’Entrevista del Dia” de dilluns a divendres, i “L’Agenda” els cap de setmana i festius.

D’altra banda, durant les properes dues setmanes no els oferirem els programes habituals de dilluns a divendres a partir de les 19h i els de cap de setmana que condueixen els col·laboradors de Ràdio Abrera. Programes que es poden consultar aquí.

Nou programa al gener

Aquests espais tornaran a la graella la setmana del 9 de gener i ho faran amb una novetat: Puro Indie. Un programa dedicat a la música alternativa de la mà d’Ainoa Longbottom.

puro indie

També recordem que es poden escoltar tots els programes de la temporada a l’espai “A la carta” de la nostra web i també a la nostra app que es pot descarregar, de forma gratuïta, en les plataformes IOS i Android.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...