Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Alumnes del Curs de Monitors de lleure

JOVENTUT

1/8/2017

Finalitza la part teòrica del curs de Monitors de lleure que organitza la Regidoria de Joventut d'Abrera

Un total de 15 joves d'Abrera i rodalies han realitzat el curs de Monitors de lleure. Durant el mes de juliol els alumnes han cursat 100 hores teòriques on han rebut eines per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil. Han après a organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, per mitjà de l'aplicació de les tècniques específiques d'animació grupal, amb una incidència explícita en l'educació en valors i amb atenció a les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Després d'aquesta etapa lectiva els joves hauran de realitzar 160 hores de pràctiques en centres educatius o esplais per a poder obtenir el seu títol oficial de Monitors de lleure.

Pròximament curs de directors de lleure

A petició dels i les joves abrerencs la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera està treballant per a poder oferir un nou taller de directors de lleure. Aquest curs anirà dirigit a joves que tinguin el títol de monitors de lleure i que vulguin tenir coneixements per coordinar i liderar equips i activitats de lleure infantil i juvenil. Es tracta d'un curs de 320 hores lectives i pràctiques que els capacita per planificar, organitzar, gestionar, dinamitzar i avaluar projectes de lleure educatiu adreçats a la infància i la joventut. El curs de directors de lleure també dona als alumnes l'aprenentatge per crear la seva empresa dedicada al lleure. A partir del mes de setembre s’obriran les preinscripcions al PIJ la Garsa.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...