Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Img 0247 2

ECONOMIA

28/7/2017

Abrera es troba entre els nou semifinalistes per donar nom al nou SUV de SEAT

Segons ha donat a conèixer la companyia automobílística, el nom d’Abrera és una de les nou propostes seleccionades de la iniciativa #SEATbuscaNombre per donar nom al tercer SUV de la marca, que es posarà a la venda en 2018. La marca presentarà el 12 de setembre en roda de premsa al Saló de Frankfurt els noms dels tres finalistes i desvetllarà el nom del nou SUV abans del 15 d'octubre. A banda d’Abrera, entre les més de 10.000 propostes també han quedat seleccionats els noms d’Alboran, Aran, Aranda, Ávila, Donosti, Tarifa, Tarraco i Teide.

Les nou propostes semifinalistes, entre elles Abrera, han superat tres rondes diferents definides per SEAT en que han participat experts de la companyia, així com una agència externa de naming i una de propietat industrial i intel•lectual, com ara els valors de la marca i producte, criteris lingüístics i criteris legals.

A partir d'ara, SEAT organitzarà diferents “focus groups” en els seus principals mercats i realitzarà tests en diferents països en els quals comercialitza els seus vehicles per triar, almenys, a tres finalistes d'entre els nou precandidats. Fins al proper 25 de setembre, totes aquelles persones que vulguin votar el seu candidat podran fer-ho mitjançant la pàgina web seat.es/buscanombre. El nom es farà públic abans del 15 d'octubre.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...