Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Benvinguda 2

PROMOCIÓ ECONÒMICA

28/7/2017

L'Ajuntament dóna la benvinguda als 24 treballadors que formen part dels Plans Locals d'Ocupació 2017

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera ha acollit, aquest divendres 28 de juliol al migdia, l’acte de presentació de les 24 persones que formen part del primer i el segon Pla Local d’Ocupació d’aquest any. L’alcalde, Jesús Naharro, la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, i el gerent, Ferran Alberdi, han donat la benvinguda als nous treballadors i treballadores.

Es tracta de 12 oficials de segona administratius que durant sis mesos treballen als nostres departaments de Recursos Humans, Urbanisme i Medi Ambient, Esports, Comunicació, Policia Local, Serveis Socials, Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), Secretaria, Serveis Urbans, Ensenyament, Promoció Econòmica i Biblioteca i Biblipiscina. 3 oficials de segona i 6 de tercera de Brigada Municipal per a les àrees de pintura, via pública, neteja i manteniment de parcs i jardins i polivalent; i 3 tècnics de biblioteca, prevenció de riscos laborals i dinamitzador cultura i patrimonial.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...