Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Diplomes 2

PROMOCIÓ ECONÒMICA

28/7/2017

Es lliuren els diplomes dels cursos de manteniment de parcs i jardins i gestió de magatzem fets a Abrera

L’alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, han lliurat aquest matí els diplomes que acrediten la finalització amb èxit dels cursos formatius de manteniment de parcs i jardins i gestió de magatzem.

El lliurament dels diplomes ha tingut lloc en una de les aules del departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament. Un total de 12 alumnes han realitzat el curs de manteniment de parcs i jardins, que va finalitzar el mes de juny després de 90 hores de formació, mentre que 15 alumnes més han realitzat el curs de gestió de magatzem, de 400 hores. D’aquestes, 320 han estat teòriques i 80 de pràctiques en diferents empreses de la zona, que també han rebut un diploma acreditatiu per la seva col·laboració amb el nostre ajuntament en la formació d’alumnes.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...