Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • acord informatius xarxa i catalunya informació

RÀDIO ABRERA

27/12/2016

La Xarxa i la CCMA tanquen un acord perquè les emissores adherides connectin amb Catalunya Informació

La Xarxa de Comunicació Local, a la qual està adherida Ràdio Abrera, i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) han tancat un acord que contempla que la Corporació posa a diposició de La Xarxa el servei de titulars de Catalunya Informació.

D’aquesta manera, cada hora, a Ràdio Abrera, els oferim un butlletí de quatre minuts de durada que substitueix a l’anterior butlletí que editaven els Serveis Informatius de La Xarxa.

Segons han informat a través d’un comunicat fa temps que La Xarxa i la Corporació treballen plegats per trovar vies de col·laboració que permetin ser més eficients en la utilització dels recursos públics.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...