Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

21/7/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 21 al 26 de juliol

Divendres 21

Festa Major de Can Vilalba: a les nou del matí es farà un esmorzar popular, a les quatre començarà el campionat de remigio i a les cinc el de parxís, a dos quarts de set hi haurà tallers infantils, a les vuit torneig de futbol senior, i a les onze música disco a càrreg de Big Friday.

Festa Major del Rebato: divendres a les deu tindrà lloc la traca d’inici de festa amb música ambient disco dels 70’s

Dissabte 22

La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera i amb la col•laboració de l’equip de Bigfriday organitzen aquesta tarda una nova festa d’estiu: el #Bigsplash. Fins les vuit del vespre, al Parc de Can Morral hi haurà diferents activitats aquàtiques com ara un súper tobogan urbà d’accés lliure, una gimcana per a joves i famílies i molta animació. I a les set de la tarda hi haruà festa de l’escuma.

cartell big splash

Festa Major de Can Vilalba: a les nou començarà un campionat de petancat i a les deu un altre d’scalextric, d’onze a dues i de tres a set hi haruà castells inflables d’aigua per a grans i petits, a les dues es farà una paella popular, a les quatre començarà el campionat de omino, a les cinc hi haurà jocs infantils d’aigua, a les sis una festa holy, a les set torneig de futbol infantil, a les nou sopar amb animació musical i a partir de les onze hi haurà ball.

Festa Major del Rebato: a les onze es farà el taller “Vesteix el teu ninot” i hi haurà partit de futbol per a totes les edats, a les set hi haurà espectacle de màgia i degustació de pinxos i tapes, a les vuit hi haurà exhibició de zumba, a dos quarts de deu sopar de germanor al carrer i a partir de dos quarts de dotze ball.

Diumenge 23

Festa Major de Can Vilalba: a partir de les vuit es disputarà la cursa duatló survival running, d’onze a una hi haurà castells inflables per a grans i petits, a la una un canó d’escuma, a les cinc de la tarda animació infantil, a les sis baixada d’andròmines i les seminfinals del torneig de futbol, a les set es farà un berenar pouplar, a les vuit hi haruà entrega de trofeus, a les deu de la nit es farà una vista a les runes del Castell de Voltrera, a dos quarts d’onze batukada des del castell fins al Casal Social de Can Vilalba i a partir de les onze hi haurà discoteca i la traca de fi de festa.

Festa Major del Rebato: a dos quarts de dotze hi haurà festa d’escuma i jocs d’aigua, a les sis inflalbes infantils, a les set ballada de sardanes amb la Cobla Ciutat de les Roses, i a les vuit una xocolatada.

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dilluns 24

A les sis de la tarda, al Casal de Joves, es farà un taller de batuts rainbow.

De dilluns a divendres

El Departament d’Esport organitza sessions de zumba i fitnees de dos quarts de deu a onze a la plaça Rafael CAsanova, i sessions d’aeròbic de vuit del vespre a dos quarts de deu a l’escola Ernest Lluch, amb la col·laboració de Vive i Baila i l’Escola de Dansa Juan Antonio Garcia.

Esport juliol

A la PIscina Municipal d'Estiu la Biblioteca Josep Roca i Bros oferirà fins el 31 d'agost el servei de Bibliopiscina en horari d'onze a una al matí i de cinc a set a la tarda.

bibliopiscina 2017

I al Casal de Joves es fan les Tardes de Joc amb jocs de taula, tennis taula, videojocs, futbolí, zona Wi-Fi i zona de lectura jove.

Cartell obert vacances casal

Festes Majors als barris

• Ca n’Amat: 7, 8 i 9 de juliol
  • Les Carpes: 14, 15 i 16 de juliol