Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • ple municipal ajuntament abrera maig 2017

RÀDIO ABRERA

17/7/2017

Aquest dijous, retransmissió en directe del ple ordinari de juliol de l'Ajuntament d'Abrera

Aquest dijous dia 20 de juliol, a les 19 hores, es celebrarà el ple ordinari de l’Ajuntament d’Abrera corresponent al mes de juliol. Com sempre la retransmissió es podrà seguir en directe a través de Ràdio Abrera al 107.9 de la FM, a internet a www.radioabrera.cat i a través de la nostra aplicació disponible de forma totalment gratuïta per a dispostius Android i Ios.

Els punts de l’ordre del dia són els següents:

I.- PART DISPOSITIVA

1r PUNT. Actes del Ple: Acta del Ple ordinari celebrat el 25.05.17.

2n PUNT. Delegació de competències de l’òrgan de contractació en el contracte de serveis de neteja a les instal·lacions educatives, les instal·lacions esportives i la resta d'edificis municipals.

3r PUNT. Aprovació del Conveni entre l’Ajuntament d’Abrera i el Consorci de l’Ecoparc 4 per a la gestió de la fracció resta dels residus municipals.

4t PUNT. Modificació de crèdit: suplement de crèdit i crèdit extraordinari.

5è PUNT. Concessió de bonificació de l'ICIO  en una llicència d'obres particulars al Ps. Estació, 11-13.

6è PUNT. Concessió de bonificació de l'ICIO  en una llicència d'obres particulars al c/ Tramuntana núms. 1 al 19 i c/ Antonio Machado núms. 6 al 24.

7è PUNT. Concessió de bonificació de l'ICIO  en una llicència d'obres particulars al c/ Núria, 7.

8è PUNT. Festes locals 2018.

9è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans(C’s) relativa als serveis socials relacionats amb el trastorn de l’espectre autista (TEA).

10è PUNT. Moció del Grup Municipal del PP relativa al rebuig del referèndum il·legal anunciat pel proper 1 d’octubre de 2017.

11è PUNT. Moció del Grup Municipal d’Abrera en Comú per unes festes lliures de sexisme.

12è PUNT. Urgències

II.- CONTROL DE GOVERN

13è PUNT. Donar compte de la relació de Decrets de maig i juny de 2017 i dels acords de les juntes de govern local de maig i juny de 2017.

14è PUNT. Precs i Preguntes

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...