Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • ambulatori abrera

SALUT

14/7/2017

Els consultoris de Can Vilalba i Santa Maria tanquen fins el 15 de setembre i l'ambulatori ofereix cites al dia

Entre el 15 de juliol i  el 15 de setembre romandran tancats a Abrera els consultoris dels barris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba. Per la seva part, l’Equip d’Atenció Primària (EAP) del nucli urbà d’ Abrera, al carrer Manresa, mantindrà el mateix horari que la resta de l’any durant tot l’estiu, és a dir, de 8h a 21h. Això sí, ho farà amb el sistema de cita al dia, és a dir, no es programaran visites. Per a més informació respecte a l’atenció sanitària durant l’estiu a Abrera, es pot trucar directament a l'ambulatori abrerenc al 93 770 25 61.

L’Ajuntament d’Abrera, des de la regidoria de Medi Ambient i Sanitat, ha editat un tríptic informatiu amb tot el que els abrerencs i abrerenques necessiten saber respecte a l’atenció mèdica al municipi, que es pot consultar a la part inferior d'aquesta pàgina.

Atenció continuada i urgent

Per la seva part, l’atenció continuada i urgent s’ofereix als següents centres:

- Al Punt d’Atenció Continuada (PAC) d’Esparreguera de dilluns a divendres de 21h a 24h, i els dissabtes i festius de 8h a 24h.

- Al Centre d’Urgències d’Atenció Primària (CUAP) de Sant Andreu de la Barca els 365 dies de l’any les 24 hores del dia.

- A l’Hospital de Martorell.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...