Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • campanya glaucoma

SALUT

21/7/2017

Del 24 al 27 de juliol els veïns d'Abrera podran fer-se revisions per a la prevenció precoç del glaucoma

Des de la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat de l’Ajuntament d’ Abrera, mitjançant l’Institut Oftalmològic Tres Torres, es realitzaran revisions oftalmològiques per a la prevenció precoç del glaucoma pels veïns i veïnes del municipi. El glaucoma és una malaltia ocular crònica en la que es produeix una pèrdua de visió de caràcter irreversible al danyar-se el nervi òptic.

Del 24 al 27 de juliol una unitat mòbil de l’Institut Oftalmològic Tres Torres s’ubicarà a la Plaça de Pau Casals de deu del matí a cinc de la tarda.

Qui es pot fer la revisió?

La campanya va dirigida especialment a la població amb factors de risc com poden ser hipertensió ocular, ser major de 40 anys, miopia elevada, diabetis, hipermetropia, persones en tractament amb corticoides, i persones amb familiars directes amb glaucoma, encara que tota la població es pot realitzar la revisió. Les proves tindran una durada de 8 a 15 minuts.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...