Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Casal estiu

SERVEIS SOCIALS I ESPORTS

13/7/2017

Més de 600 infants gaudeixen dels casals d’estiu de l’Ajuntament d’Abrera durant el mes de juliol

Més de 600 infants d’entre tres i quinze anys, concretament 667, estan gaudint durant aquest mes de juliol de les activitats del Casal d’Estiu i l’Escola Esportiva d’Estiu que cada any organitza l’Ajuntament d’Abrera des dels departaments de Serveis Socials i Esports respectivament.

Concretament, el Casal d’Estiu compta amb 269 infants inscrits, mentre que 398 estan participant a l’Escola Esportiva d’Estiu. Aquestes xifres suposen un increment del 10% de participació respecte l’estiu passat, en que es van matricular a les activitats d’estiu 594 infants.

Visita a la ràdio

Fins el 28 de juliol els infants gaudiran d’activitats a l’aire lliure tant lúdiques com esportives, i realitzaran diverses sortides. Entre elles hi ha programada una visita dels participants del Casal d’Estiu als nous estudis de Ràdio Abrera, al carrer Casamada número 14. Serà el proper dimarts 18 de juliol al matí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...