Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

14/7/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 14 al 21 de juliol

Divendres 14

Festa Major de Les Carpes: a les sis es farà un taller d’scrapbook, el xupinàs d’inici de festes tindrà lloc minuts abans de les set amb castell inflable i jocs gegants per als més petits, i també hi haurà el Cicle de Cinema Jove al Carrer a partir de les deu amb la projecció de “Buscando a Nemo”.

Dissabte 15

A partir de les deu del matí l’Escola de Dansa Juan Antonio Garcia celebrarà el seu festival de fi de curs a la Sala Municipal d’Abrera.

Festival juan antonio garcia

Al Pavelló d’Esports Municipal avui té lloc la segona sessió del primer dels cursos de defensa personal femenina programats pel Departament de Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera. De deu a una es farà la sessió del grup de joves i adolescents de 12 a 17 anys, i de quatre a set de la tarda la de dones majors de 18 anys. Ambdues a càrrec de l’instructor Gustavo Baco.

Defensa personal femenina

Festa Major de Les Carpes: a les sis hi haurà teatre  amb el Grup Escènic Illets d’Abrera que representarà l’obra per a tots els públics “Colors i emocions”, a les set hi haurà inflables esportius, a les deu de la nit es celebrarà un sopar amb el monologuista Raúl Alcaraz que presentarà “Cosikas de la vida” i a partir de les onze hi haurà dicoteca i brau mecànic.

Diumenge 16

Festa Major de Les Carpes: a dos quarts d’onze hi haurà inflables d’aigua, a dos quarts de dues festa de l’escuma amenitzada per l’Escola de Dansa Juan Antonio Garcia, a les dues es farà una paella popular i a les cinc tindrà lloc la traca de final de festes.

cartell festa major carpes 2017

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dilluns 17

A les sis de la tarda, al Casal de Joves, es farà un taller de tatuatges de henna.

Divendres 21

Festa Major de Can Vilalba: a dos quarts de nou tindrà lloc l’inici de les festes amb un esmorzar popular a les nou, a les quatre i a les cinc començaran els campionats de Remigio i parxís respectivament, a dos quarts de set s’organitzaran tallers infantils, a les vuit un torneig de futbol senior i a les onze hi haurà discomòbil a càrrec de Big Friday.

Festa Major del Rebato: a les deu de la nit tidnrà lloc la traca d’inici de festa, amb música disco dels 70’s.

De dilluns a divendres

El Departament d’Esport organitza sessions de zumba i fitnees de dos quarts de deu a onze a la plaça Rafael CAsanova, i sessions d’aeròbic de vuit del vespre a dos quarts de deu a l’escola Ernest Lluch, amb la col·laboració de Vive i Baila i l’Escola de Dansa Juan Antonio Garcia.

Esport juliol

A la PIscina Municipal d'Estiu la Biblioteca Josep Roca i Bros oferirà fins el 31 d'agost el servei de Bibliopiscina en horari d'onze a una al matí i de cinc a set a la tarda.

bibliopiscina 2017

I al Casal de Joves es fan les Tardes de Joc amb jocs de taula, tennis taula, videojocs, futbolí, zona Wi-Fi i zona de lectura jove.

Cartell obert vacances casal

Festes Majors als barris

• Ca n’Amat: 7, 8 i 9 de juliol
  • Les Carpes: 14, 15 i 16 de juliol