Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • curs carretoner

PROMOCIÓ ECONÒMICA

10/7/2017

Properament s'organitzaran a Abrera cursos de conducció de carretons i de manipulació d'aliments

El Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera organitza durant aquest mes de juliol dues accions formatives i té oberta la inscripció per a diverses iniciatives:

Curs de tècniques de venda

D’una banda, aquest mes s’està fent un curs de tècniques exitoses per vendre els teus productes i serveis amb l’objectiu de contribuït a la millora professional de les empreses, emprenedors, comerços i serveis de proximitat, i per tal de dotar d’eines, coneixements i habilitats per tal que aprenguin a comercialitzar amb èxit una idea, producte o servei.

Es tracta d'una de les càpsules formatives adreçades a emprenedors, comerços i empresaris en el marc del programa "Fem xarxa, fem empresa" que impulsen els ajuntaments d'Abrera, Castellví de Rosanes, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires.

Curs de conducció de carretons

D’altra banda, els dies 19, 20 i 21 de juliol es duran a terme en diferents horaris diversos curs de conducció de carretons frontal, retràctil i transpalet elèctric, adreçat a persones aturades, inscrites al Servei Local d’Ocupació.

Curs de manipulació d'aliments

A més, el Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera ha obert les inscripcions per a participar en un nou curs de manipulació d’aliments adreçat també a persones aturades, comerços o empreses d’alimentació, bars i restaurants locals. El curs tindrà una durada total de 4 hores i es farà al novembre.

Informació i inscripcions

Per a més informació i inscripcions les persones interessades poden adreçar-se a la primera planta del Mercat Municipal d'Abrera (Rambla del Torrentet, 16), trucar al 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...