Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

6/7/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 7 al 14 de juliol

Divendres 7

Festa Major de Ca n’Amat: en el marc del Cicle de Cinema Jove al Carrer, a les deu de la nit es projectarà la pel·lícula “El libro de la selva” per a tots els públics.

Dissabte 8

Festa Major de Ca n’Amat: a les sis hi haurà inflables per als més petits, a les nou del vespre un sopar de germanor, i a partir de les onze ball amb orquestra.

En el marc del Cicle de Cinema Jove al Carrer es podrà veure “El viaje de Arlo” al Casal Social de Can Vilalba

Diumenge 9

Festa Major de Ca n’Amat: a les dotze hi haurà festa d’escuma,  a les sis un espectacle de cabaret i a partir de les vuit havaneres i rom cremat.

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dilluns 10

A les sis de la tarda, al Casal de Joves, es farà un taller de disseny de tatuages.

Divendres 14

Festa Major de Les Carpes: a les sis es farà un taller d’scrapbook, el xupinàs d’inici de festes tindrà lloc minuts abans de les set amb castell inflable i jocs gegants per als més petits, i també hi haurà el Cicle de Cinema Jove al Carrer a partir de les deu amb la projecció de “Buscando a Nemo”.

De dilluns a divendres

El Departament d’Esport organitza sessions de zumba i fitnees de dos quarts de deu a onze a la plaça Rafael CAsanova, i sessions d’aeròbic de vuit del vespre a dos quarts de deu a l’escola Ernest Lluch, amb la col•laboració de Vive i Baila i l’Escola de Dansa Juan Antonio Garcia.

A la PIscina Municipal d'Estiu la Biblioteca Josep Roca i Bros oferirà fins el 31 d'agost el servei de Bibliopiscina en horari d'onze a una al matí i de cinc a set a la tarda.

I al Casal de Joves es fan les Tardes de Joc amb jocs de taula, tennis taula, videojocs, futbolí, zona Wi-Fi i zona de lectura jove.

Festes Majors als barris

Un cop passada la Festa Major d’Abrera comencen les Festes Majors dels diferents barris del municipi. Aquestes són les dates en que es celebraran:

• Ca n’Amat: 7, 8 i 9 de juliol
  • Les Carpes: 14, 15 i 16 de juliol
  • Can Vilalba: 21, 22 i 23 de juliol
  • El Rebato: 21, 22 i 23 de juliol
  • Santa Maria de Vilalba: 27, 28, 29 i 30 de juliol
  • Sant Miquel: 28, 29 i 30 juliol
  • Carrer de La Font: 25, 26 i 27 d’agost

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...