Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • CARTELL INAUGURACIÓ RÀDIO ABRERA

RÀDIO ABRERA

26/6/2017

Aquest dijous 29 de juny inaugurem els nous estudis de Ràdio Abrera i esteu totes i tots convidats!

Aquest dijous 29 de juny, en el marc de la Festa Major d'Abrera 2017, inaugurem els nous estudis de Ràdio Abrera ubicat al carrer Casamada 14, a la primera planta de la Sala Municipal. A partir de les sis de la tarda tindrà lloc l'acte d'inauguració amb els parlaments a càrrec de l'Alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, la regidora de Comunicació, Montserrat Navarro, i la directora de Ràdio Abrera, Anabel Gómez. Tot seguit es descobrirà una placa commemorativa, es farà una visita a les instal·lacions, i finalitzarem amb un petit refrigeri per a tots els assistents.

Portes obertes

Pels que no pogueu assistir a la inauguració, divendres 30 de juny farem jornades de portes obertes perquè tothom que vulgui pugui visitar la nova Ràdio Abrera. L'horari per visitar les instal·lacions serà d'onze a una al matí i de cinc a set de la tarda.

Festa Major Jove

I per continuar amb la festa d'inauguració, els locutors de Ràdio Abrera Jordi Quintanta, Jordi Bosquet, Alba Vizcaíno i Óscar Navarro obriran la Festa Major Jove a l'Escenari Morral amb la Ràdio Abrera Summer Party a partir de la mitjan nit. Hi haurà molta animació, bona música i molts regals. Us hi esperem a totes i a tots!

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...