Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Img 1100

INCENDI

24/6/2017

Un incendi crema 11 hectàrees i afecta els termes municipals d'Abrera, Esparreguera i Hostalets

80 dotacions de bombers de la Generalitat, sis d’elles aères, van treballar divendres a la tarda en l’incendi que es va originar en una riera entre els límits dels termes municipals d’Esparreguera i Hostalets de Pierola, a la finca Pontimar. El vent va provocar que el foc afectés el terme municipal d’Abrera, concretament en la zona de Sant Ermengol.

Segons van informar fonts municipals, en cap moment va haver-hi perills per als veïns i veïnes, i segons les dades facilitades per la Regidoria de Seguretat i Protecció Civil es van cremar un total d’onze hectàrees de terreny.

La policía local d'Abrera i voluntaris de Protecció Civil van col·laborar en les tasques per control•lar l'incendi i l’alcalde, Jesus Naharro, es va traslladar a la zona de l'incendi per seguir les tasques d'extinció i durant unes hores va activar el pla d'emergència municipal.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...