Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

26/5/2017

Descobreix quines són les activitats programades a Abrera durant la setmana del 26 d'abril al 2 de juny

Divendres 26

A les deu de la nit, a bar de la piscina d’estiu, l’Escola Municipal de Música oferirà una rock session oberta a tothom.

Dissabte 27

A dos quarts de sis de la tarda hi haurà espectacle de varietats a càrrec del Casal d’Avis de Sant Esteve Sesrovires a la Sala Municipal.

A les set de la tarda es celebrarà el concert de la trobada de bandes a la plaça Pau Casals amb la participació de les Bandes de les Escoles de Música d’Olesa, Esparreguera, Abrera i el Conservatori de Manresa.

També a les set es farà l’espectacle "GLOPS: càpsules escèniques" a la plaça de la Constitució.

Diumenge 28

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dilluns 29

A les sis de la tarda hi haurà audicicions de corals a l'auditori del Centre Polivalent amb la participació dels cucuts, Blauets, Corriols, Rosinyols i la resta de grups d'educació musical bàsica i avançada de l'Escola Municipal de Música d'Abrera.

Dimarts 30

A les vuit del vespre els conjunts de joves i adults de l'Escola Municipal de Música d'Abrera oferiran una audició a l'auditori del Centre Polivalent.

I fins el 30 de maig, a la Casa de Cultura es podrà visitar l’exposició “Expansión” de l’abrerenca Amparo Garcia.

Dimecres 31

A les quatre de la tarda, en el marc de l'activitat "Dimecres Grans" del Casal d'Avis d'Abrera, es farà la segona sessió de karaoke amb un pica-pica per als assistents.

A dos quarts de set de la tarda, en el marc de les xerrades de Promoció de la Salut, a la Casa de Cultura s'oferirà la xerrada "La salut a les teves mans" a càrrec d'Adela Miguel, llicenciada en pedagogia terapèutica.

A les set de la tarda hi haurà audicions de conjunts instrumentals i coral de l'Escola Municipal de Música d'Abrera a l'auditori del Centre Polivalent.

Dijous 1

De cinc de la tarda a nou del vespre, es podrà donar sang a la unitat mòbil que el Banc de Sang i Teixits instal·larà a la Rambla del Torrentet, davant del Casal d’Avis d’Abrera.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...