Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Setmana sense fum 2017

SALUT

26/5/2017

L'ambulatori d'Abrera es suma a la Setmana Sense Fum amb el lema "Menys fumar i més caminar"

L’Àrea Bàsica de Salut d’Abrera es suma Setmana Sense Fum que té lloc fins el 31 de maig i que enguany porta per lema “Menys fumar i més caminar”. L’objectiu de la Setmana Sense Fum és sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se, abandonar el consum de tabac i poder gaudir d’un ambient lliure de fum.

Durant tot l’any Al Centre d’Atenció Primària del nucli urbà d’Abrera hi ha un professional format en deshabituació tabàquica que pot ajudar a totes aquelles persones que decideixen fer aquest pas, i durant aquesta es dóna visibilitat a aquesta tasca, i a la recepció de l’edifici hi ha instal·lat un estand informatiu, on s’atenen consultes i es dóna informació, i a les pantalles del centre es projecten videos divulgatius.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...