Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda esports
  • Torneig cb abrera
  • Play off tercera cb abrera

+ 1

• Campionat infantil ae abrera

AGENDA ESPORTIVA

26/5/2017

Consulta els enfrontaments dels equips abrerencs que aquest cap de setmana juguen a casa

En plana esportiva destaquen diversos esdeveniments i enfrontaments d’aquest cap de setmana a Abrera:

D’una banda, el Mes Vial del Club Bàsquet Abrera es juga el play off de permanència a Tercera Catalana demà dissabte a tres quarts de set al Pavelló d’Esports Municipal contra el Vilassar de Mar. Els abrerenc van perdre el primer partit de la fase el passat cap de setmana i demà intentaran igualar l’eliminatòria. Des del club fan una crida a l’afició perquè assisteixin al pavelló vestits de vermell per mostrar el seu suport a l’equip. També referent al Club Bàsquet Abrera apuntar que demà al matí disputaran el seu quart Torneig Vila d’Abrera al Pavelló. De nou a una es jugaran diversos enfrontaments amb la participació dels equips junior masculí i femení Més Vial Club Bàsquet Abrera, el Bàsquet Sant Boi, el Club Bàsquet Artès, l’Agrupació Esportiva MVP Cervelló i el Club Bàsquet Masquefa.

Pel que fa a l’Agrupació Esportiva Abrera, al Camp Municipal de Futbol, l’Infantil A es juga diumenge el campionat de lliga en un derbi contra el Martorell. És per això que ha fet una crida perquè tothom s’apropi diumenge, a dos quarts d’onze del matí, a donar suport a l’equip. També destacar els partits amistosos que demà al matí jugaran els equips infantil i cadet contra un club anglès. A la imatge adjunta podeu consultar el calendari complert dels partits programats per aquest cap de setmana a Abrera.

I diumenge al matí es disputarà l’onzena Cursa Popular de Les Carpes “Memorial Marcial Lumbreras” amb activitats, inflables per als més petits i festa de l’escuma. I recodar que està oberta la inscripció per a la novena cursa Abrera Corre D9 del Club Atletisme Abrera que tindrà lloc el proper 11 de juny.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...