Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Conveni cambra comerc 19 05 17 1

PROMOCIÓ ECONÒMICA

22/5/2017

L'Ajuntament d'Abrera i la Cambra de Comerç al Baix Llobregat han signat un conveni de col·laboració

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el president de la Delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç, Carles Guilera, van signar el passat divendres 19 de maig un conveni de col·laboració mitjançant el qual la Cambra assessorarà a l’Ajuntament d'Abrera en temes com el creixement dels polígons industrials per tal de reforçar la cohesió entre les empreses i els veïns i veïnes d’Abrera; i per la seva part, l’Ajuntament, traslladarà a la cambra les inquietuds de les empreses del municipi. A l’acte de signatura també va assistir la Regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín.

La Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona és una corporació de dret públic que presta serveis a les empreses, contribuint a la regeneració del teixit econòmic i a la creació d’ocupació. La Seu de la delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç de Barcelona es troba a Sant Feliu de Llobregat, al carrer Laureà Miro, 350.

A baix d'aquesta pàgina podeu sentir les declaracions de l'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, i del president de la Delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç, Carles Guilera.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...