Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

19/5/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 19 al 25 de maig

Dissabte 20

A les deu del matí, a la Casa de Cultura, es celebrarà el I Fórum Educatiu d’Abrera impulsat pel Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament d’Abrera.

I forum educatiu abrera

El Departament d’Esports de l’Ajuntament organitzarà dues sessió d’una masterclass d’spinning al Pavelló d’Esports Municipal que tindran lloc les deu i a tres quarts de dotze.

Abreraspinning masterclass

De nou a tres els Amics de les Motos d’Abrera celebraran la tercera Festa de la Moto al barri de Can Vilalba, a l’avinguda Circumval·lació: hi haurà esmorzar, futbolins, sortejos, regals i música en directe amb el grup Electric Catfish. Els tiquets estan a la venda a la Ferreteria Jalema d’Abrera.

Concentracion motera can vilalba

En el marc de les Jornades de la Terra, a les dotze del migdia, a la plaça de Pau Casals tindrà lloc l’espectacle infantil de titelles “Històries d’animals” a càrrec de la companyia Penjim Penjam.

El Club de Rol d’Abrera ha programat diverses activitats a l’Hotel d’Entitats: a les cinc hi haurà torneig de Catan i partides de rol, i a partir de dos quarts d’onze de la nit, cluedo en viu per resoldre l’Assassinat en el Juice Joint.

Jornades rol amb logo

A dos quarts de sis, a la Sala Municipal, el Casal d’Avis de Santpedor oferirà un espectacle de varietats organitzat pel Casal d’Avis d’Abrera.

A les sis s’inaugurarà a la Casa de Cultura l’exposició “Expansión” de l’abrerenca Amparo Garcia que es podrà visitar fins el 30 de maig.

Expo expansion amparo garcia

Diumenge 21

A les sis Abrera Sardanista ha organitzat una ballada de sardanes a la plaça Rafael Casanova a càrrec de la Cobla Ciutat de Manresa.

També a les sis hi haurà ball al Casal d’Avis.

I a les set, al Centre Polivalent, tindrà lloc una nova projecció del Cineclub Emmetcinats i es podrà veure la pel·lícula “Elle”.

Cineclub elle film

Dimarts 23

A dos quarts de sis, a la Biblioteca Josep Roca i Bros tindrà lloc l’acte de cloenda de l’activitat Passaport a la lectura, amb l’espectacle “Descobreix el teatre d’ombres” a càrrec de la companyia Oliveira Salcedo.

Cloenda passaport lectura biblio

Dimecres 24

A les sis, al Centre Polivalent, tindrà lloc l’acte de cloenda del projecte “Lletra a Lletra” que enguany s’ha dedica a diverses dones escriptores.

A les set es clouran les Jornades de la Terra 2017 amb la xerrada “El canvi climàtic” a càrrec de Javier Martin Vide, expert en climatologia i catedràtic de Geografia Física a la UB.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...