Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Stand projecte educatiu abrera

EDUCACIÓ

16/5/2017

Oberta la participació al I Fòrum Educatiu d'Abrera que es celebrarà dissabte al matí a la Casa de Cultura

En el marc del procés d’elaboració del Projecte Educatiu d’Abrera (PeA), aquest dissabte dia 20 de maig a partir de les 10h a la Casa de Cultura es celebrarà el I Fòrum Educatiu d’Abrera. Durant aquest curs 2016-2017, s’ha fet tot el procés de diagnosi de la realitat socioeducativa del municipi analitzada des de diferents perspectives (dades sociodemogràfiques, dades escolars, recursos educatius i visions de la ciutadania).

Les visions de la ciutadania s’han recollit mitjançant tallers participatius i qüestionaris en què tothom ha pogut dir-hi la seva ja sigui infants, entitats, directors de centres educatius, polítics… i també s’han format dos grups: el grup impulsor format per ciutadans implicats i el grup motor integrat per tècnics municipals que han anat treballant el projecte.

Ara, després de la jornada participativa del mes de novembre, en què van participar-hi una trentena de ciutadans, es celebrar una nova jornada: el I Fòrum educatiu d’Abrera. En el fòrum, primerament, el grup impulsor presentarà les línies de treball acordades i després, en petits grups, els participants prioritzaran les línies que voldrien treballar per a cada àmbit del Projecte Educatiu d’Abrera el curs 2017-18 (àmbit escolar/àmbit fora escola/àmbit formació adults/àmbit vila educadora). Després, els participants, en grups, faran propostes de projectes que incloguin la participació i els representaran gràficament.

Finalment, es presentarà molt breument cada projecte i tots els participants podran votar dos. Com a resultat del fòrum, es tindrà la priorització de projectes feta pels ciutadans que, posteriorment, valorarà l’Ajuntament d’Abrera per acordar quin o quins projectes es treballaran el proper curs.

Les inscripcions per participar al primer Fòrum Educatiu d’Abrera es poden fer fins aquest dijous dia 18 de maig a través de l’adreça de correu electrònic pea@ajuntamentabrera.cat o trucant al 93 770 03 25 l’extensió número 2.

Video del PeA

El Projecte Educatiu d'Abrera és un projecte participatiu per a millorar l’educació avançant cap a una vila educadora. Fent clic en el següent enllaç podreu visualitzar un video de tres minuts elaborat des del Departament d'Educació de l'Ajuntament d'Abrera amb 22 frases sobre educació i amb la participació de 55 persones que són referents educatius a Abrera.

Visualitza el video clicant aquí

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...