Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Siganatura convenis llibres text Ajuntament Abrera 2016-2017

EDUCACIÓ

21/12/2016

Últims dies per sol·licitar a l'OAC i a la seu electrònica de l'Ajuntament d'Abrera l'ajut pels llibres de text

Últims dies per demanar a l’Ajuntament d’Abrera, els ajuts per als llibres de text i material escolar del curs 2016-2017. Recordem que des de l’Ajuntament d’Abrera es subvenciona un any més els llibres de text/material autoeditat, l’ordinador/tauleta digital i els continguts educatius digitals, per tal d’ajudar les famílies en la formació dels nens i joves. EL passat 29 de novembre l’alcalde, Jesús Naharro, va signar els convenis d’aquests ajuts amb les representats de les AMPA de les escoles, de l’institut i les directores de les tres escoles del municipi. Segons aquest acord, les famílies que compren els llibres directament a les AMPA de les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez i de l’Institut Voltrera ja paguen només la meitat del cost del material adquirit.

L’ajut s’adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en qualsevol dels cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.  La subvenció per als llibres de text i el material autoeditat és del 50% del cost. A més, en el marc de l’aposta dels centres educatius per a l’ús de les tecnologies a l’aula, concedim un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals. Igualment, per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic. Per a aquelles famílies que van comprar els llibres de text per qualsevol altre mitjà que no siguin les AMPA dels centres abrerencs, han de sol·licitar l’ajut a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera abans del 31 de desembre de 2016.  L’imprès de sol·licitud es al mateix Ajuntament o a la pàgina web municipal, a la secció d’Ajuts de l’Àrea d’Educació. La sol·licitud s’haurà de presentar, presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana o, per via electrònica a través de la seu electrònica de la pàgina web municipal. Per a aquesta darrera opció es requereix DNI electrònic.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...