Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • tormenta llamp

SUCCESSOS

6/4/2017

Un llamp trenca una canonada de gas a l'avinguda Lluís Companys d'Abrera sense causar ferits

Un llamp caigut aquest dimecres 5 d'abril cap a les nou del vespre a Abrera va trencar una canonada de gas de l'edifici situat al número 25 de l'avinguda Lluís Companys.

Segons han informat fonts dels Bombers de la Generalitat, el llamp, que va provocar que sortís una flamarada de la canalització, va obligar als efectius d’aquest cos a tancar la clau de pas per evitar una fuita; després, van avisar la companyia.

Els equips d'emergència, que hi van desplaçar dues dotacions, van treballar al lloc dels fets durant 45 minuts i cal destacar que no hi va haver ferits.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...