Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Anunci nova app Radio Abrera

RÀDIO ABRERA

22/12/2016

Estrenem nova imatge, web i app, i en breu començaran les obres dels nous estudis de Ràdio Abrera

A Ràdio Abrera ens renovem i finalitzem el 2016 amb moltes novetats. En primer lloc estrenem una nova imatge corporativa més moderna i actual, adaptada als nous temps tot conservant l’essència de l’emissora. També posem en marxa una renovada pàgina web www.radioabrera.cat,  molt més dinàmica, interactiva i visual, adaptada als dispositius mòbils. Una web a la que, a banda de poder escoltar l’emissió online en directe, es poden consultar les notícies d’actualitat d’Abrera, tota la información referente als programes de la nostra graella , i que incorpora un nou servei de Ràdio a la carta que permet escoltar i descarregar qualsevol espai emès a Ràdio Abrera en el moment que esculli l’oïent. I per encara fer més fácil l’accés a Ràdio Abrera, em creat una aplicació mòbil disponible per a sistemes IOS i Android, per tal d’estar a només un clic en qualsevol punt del planeta.

Noves instal·lacions al 2017

El 2017 l’encetarem amb les noves instal·lacions de l’emissora a l’horitzó. I és que durant les properes setmanes és previst que des de l’Ajuntament d'Abrera s'engegin les obres de les noves dependències de Ràdio Abrera que ubicarem a la primera planta de la Sala Municipal amb una superfície construïda total de 158,32 m2.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...