DIUMENGE, 01/09/2024 | 01:13 h
  • Avui es commemora el Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica

+ 5

• Dia Mundial de la Fibromialgia i la Fatiga Crònica
  • Xerrada de benestar emocional sobre la 'Fibromialgia'

A Abrera commemorarem el Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica, aquest diumenge 12 de maig

8/5/2024

Amb motiu de la commemoració del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica, que se celebra el 12 de maig, un any més, juntament amb l'Associació Catalana d'Afectades i Afectats de Fibromiàlgia i d'altres Síndromes de Sensibilització Central (ACAF) i la Plataforma de Familiars FM-SFC-SQM, es promou la campanya de conscienciació i sensibilització social #CatalunyadeBlau. Així, aquest diumenge 12 de maig al vespre, la façana de l’Ajuntament d’Abrera s’il·luminarà de color blau per donar visibilitat i commemorar aquest dia.

D'altra banda, aquest dijous 9 de maig a les 14.03 h, a Ràdio Abrera s’emetrà l’Entrevista del Dia, amb l’Anna M. Rovira, de la Junta Directiva de l’ACAF - Associació Catalana d'Afectades i Afectats de Fibromiàlgia i d'altres Síndromes de Sensibilització Central (FM-SFC/EM-SQM-EHS). I, properament, s'oferirà a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17), la xerrada sobre benestar emocional i fibromiàlgia realitzada per la psicòloga referent de Benestar emocional del CAP d’Abrera.

12 de maig: Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica

Dia Mundial de la Fibromialgia i la Fatiga Crònica

Diumenge 12 de maig, la façana de l’Ajuntament d’Abrera s’il·luminarà de color blau per donar visibilitat i commemorar el Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica.

Aquest dijous 9 de maig de 2024 , a Ràdio Abrera s’emetrà l’Entrevista del Dia, amb l’Anna M. Rovira, de la Junta Directiva de l’ACAF - Associació Catalana d'Afectades i Afectats de Fibromiàlgia i d'altres Síndromes de Sensibilització Central (FM-SFC/EM-SQM-EHS). Podeu sintonitzar l'emissora municipal al 107.9 FM, a www.radioabrera.cat i a l'APP de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.

I properament, s'oferirà a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17), la xerrada sobre benestar emocional i fibromiàlgia realitzada per la psicòloga referent de Benestar emocional del CAP d’Abrera. En aquesta xerrada es tractaran temes com aprendre sobre els símptomes i els tractaments d'aquesta malaltia, consells per millorar la qualitat de vida de les persones afectades per la mateixa i compartir experiències entre les persones assistents.

Iniciativa #CatalunyadeBlau

Enguany s’espera arribar a les 200 adhesions en el marc de la campanya #CatalunyadeBlau. Enguany, ja han confirmat la seva participació diferents municipis, entre ells l’Ajuntament d’Abrera, amb la il·luminació de la façana del consistori aquest diumenge 12 de maig.

Dia Mundial de la Fibromialgia i la Fatiga Crònica

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma