DIVENDRES, 27/09/2024 | 21:19 h
  • Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

El Departament de Promoció Econòmica rep un any més el certificat ISO realitzat per una auditoria externa

30/7/2021

El Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera ha rebut el certificat de qualitat dins el marc de la norma ISO 9001:2015, que certifica la qualitat dels serveis de formació i del servei local d'ocupació. L'auditoria l'ha dut a terme l'empresa TÜV NORD Certification.

L'auditoria s'ha realitzat aquesta setmana i properament rebrem la certificació. Es tracta d'una auditoria anual, des de l'any 2003 portem certificant els nostres serveis.

Els objectius de l’auditoria es resumeixen en els següents quatre punts:

• Establir la conformitat del sistema de gestió de l’organització amb els requisits de la norma amb la finalitat d’aconseguir o mantenir la certificació a través d’una entitat certificadora independent i acreditada.
  • Determinar la capacitat del sistema de gestió de l’organització per a assegurar que compleix amb els requisits legals, reglamentaris i contractuals aplicables.
  • La determinació de l’eficàcia del sistema de gestió de l’organització per a assegurar que té expectatives raonables en relació amb l’acompliment dels seus objectius.
  • Finalment, la identificació de les possibilitats de millora del sistema de gestió també pot formar part de l’auditoria i es considera simplement com una millora i no constitueix un assessorament o consell en relació amb el sistema de gestió.

Apostem per la formació

Des del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera impulsem la realització de diversos cursos i formacions que reben valoracions per part de les persones que els estan realitzant.

• Trobareu més informació sobre els cursos que s'imparteixen aquest any fent clic aquí.

Per contactar per Promoció Econòmica i demanar cita prèvia heu de trucar-nos al T. 93 770 01 02 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h. També podeu enviar-nos un correu electrònic a l'adreça: promocioeconomica@abrera.cat

Impulsem la realització de diversos cursos i formacions, que continuen amb bones valoracions per part de les persones usuàries

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó