DIVENDRES, 27/09/2024 | 21:18 h

El dijous 29 de juliol realitzarem un tractament fitosanitari pel control de la Mosca Blanca en els plataners del nostre municipi

26/7/2021

A Abrera cuidem l'entorn natural del nostre espai públic! Aquest dijous 29 de juliol a la nit durem a terme un tractament fitosanitari pel control de la Mosca Blanca en els arbres plataners que hi ha en diversos punts del nostre municipi.

Amb l'objectiu de cuidar els plataners del nostre municipi, el proper dijous 29 de juliol de les 22.00 h a les 06.00 h, s’efectuarà un tractament fitosanitari pel control de la mosca blanca que ataquen els arbres coneguts popularment com a plataners, en els següents carrers del nostre municipi:

• Rambla del Torrentet
  • Passeig de l'Estació
  • Avinguda de la Generalitat
  • Plaça de Rafael Casanova
  • Carrer de Rosers
  • Jardi Parc de la Vinya (ps. de l'Església)

Es farà servir un insecticida biològic de la família dels piretroides i es farà de nit per tal de no destorbar la ciutadania.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!