DIVENDRES, 27/09/2024 | 11:27 h
  • agenda esports

Abrera amb l'esport! Consulteu les competicions esportives del cap de setmana del dissabte 1 i el diumenge 2 de maig de les entitats abrerenques

30/4/2021

A continuació podeu consultar el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives i que disputen l'Agrupació Esportiva Abrera, el Club Esportiu Futsal Abrera i el Club Frontenis Abrera. A Abrera aquest cap de setmana es juguen diversos partits al Camp Municipal de Futbol (c. Pallejà s/n) i al Pavelló d'Esports Municipal (ps. de l'Església, 22).

Abrera, amb l'esport!  A continuació detallem quin és el calendari de les competicions facilitat per les entitats esportives abrerenques previst pel cap de setmana del dissabte 1 i diumenge 2 de maig de 2021:

Agrupació Esportiva Abrera

PARTITS A CASA

AE Abrera - Calendari partits a casa del cap de setmana del 1 i 2 de maig de 2021.jpg

PARTITS FORA

AE Abrera - Calendari partits fora del cap de setmana del 1 i 2 de maig de 2021.jpg

Club Esportiu Futsal Abrera

CE Futsal Abrera - Calendari partits del cap de setmana del 1 i 2 de maig de 2021.jpg

Podeu consultar més detalls sobre el calendari de partits del Club Esportiu Abrera fent clic aquí.

Club Frontenis Abrera

Des del Club Frontenis Abrera ens han informat que per aquest cap de setmana, amb la festivitat de l'1 de maig de dissabte, no hi ha jornada de lliga.

D'altra banda, aquesta el passat dimarts 27 d'abril es va jugar partit ajornat per pluja entre les parelles C i D del Club Frontenis Abrera, amb victòria del D per 2 sets a 1, amb parcials de 9-15, 15-8 i 2-10.

Abrera, amb l'esport!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma