DIVENDRES, 27/09/2024 | 05:56 h

Prop de 70 persones gaudeixen d’una nova exitosa sessió de Jam Session!

5/2/2018

La Casa de Cultura va acollir, el divendres 26 de gener, una nova Jam Session, Concert – Trobada de músics de la nostra vila i dels voltants, obert a la participació de músics estudiants, amateurs i professionals.

L’activitat, que organitzem des de l’Escola Municipal de Música amb la col·laboració de les Regidories d’Acció Cultural i Patrimoni i Educació de l’Ajuntament d’Abrera, promou la interpretació de música improvisada per part de joves i grans i consisteix en la interpretació de temes clàssics “standards” dels jazz i el rock. Només cal conèixer un tema i sumar-se a la banda, sovint improvisada, i jugar amb tots els aspectes musicals en comunicació amb els altres músics que es troben a l’escenari en aquell moment.

En aquesta sessió vam tenir de músic convidat el baterista Àlex Torrella, exalumne de la nostra escola i músic habitual en moltes dels antics cicles de Jam Sessions que des del Casal de Joves vam organitzar anteriorment. Els professors Enric Pallarès a la guitarra elèctrica i Jordi Campos al saxofon, junt amb l’alumne Álvaro Negrillo al baix elèctric, completaven el Grup base que obrí la sessió i dinamitzà la participació dels nombrosos músics que hi assistiren.

Prop de 70 persones gaudiren d’aquesta sessió, que s’inicià a les 22 i s’allargà fins a la 1 de la matinada. Entre ells, alguns alumnes joves de l’escola i també un bon nombre d’alumnes adults a més de músics d’Esparreguera i Olesa.

La propera sessió està prevista pel divendres 16 de febrer a les 22 hores a la Casa de Cultura. Us hi esperem!