DIVENDRES, 27/09/2024 | 09:19 h

Iniciem les obres de remodelació i millora de l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Abrera (OAC)

11/1/2018

Aquest dimecres han començat les obres de remodelació a l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Abrera (OAC), a la planta baixa del nostre Ajuntament (plaça de la Constitució, 1). L’horari d’atenció al públic no es veurà afectat per l’actuació.

Les obres inclouen la remodelació de la zona de vestíbul per habilitar un punt de recepció i informació a la ciutadania per adequar i millorar el servei als veïns i veïnes. La remodelació de la zona de l’OAC amb la millora de  la distribució dels diferents serveis com ara l’Atenció Ciutadana o el Servei Municipal d’Aigües, creant un espai de treball i una barrera visual a espais interns més secundaris i adequant els espais a les noves necessitats del consistori.  Adequar i ampliar la instal·lació elèctrica i de xarxa per habilitar els nous punts de treballs, habilitar un equip intel·ligent de gestió de cues i un punt TIC amb accés a les noves tecnologies que substituiria l’actual cartell d’anuncis.

El regidor d’Obres i Serveis, Millora, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, ha explicat que des de l’Ajuntament “intentarem que els treballs molestin el menys possible al personal del consistori i als usuaris i usuàries de l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Les obres es realitzen amb la intenció de millorar l’atenció als veïns i veïnes que venen a l’Ajuntament”.

Les actuacions a l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Abrera suposen una inversió de 40.900 euros i el termini d’execució és d’aproximadament de tres mesos.

Es manté l’horari d’atenció al públic

L’horari d’atenció al públic, però, no es veurà afectat i continuarà sent de dilluns a divendres de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, i dimarts i dimecres també 16.30 a 19 hores. El telèfon de l’OAC és el 93 770 03 25.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem disculpin les molèsties que aquestes actuacions puguin ocasionar.