Iniciem les obres de remodelació i millora de l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Abrera (OAC)
11/1/2018
Les obres inclouen la remodelació de la zona de vestíbul per habilitar un punt de recepció i informació a la ciutadania per adequar i millorar el servei als veïns i veïnes. La remodelació de la zona de l’OAC amb la millora de la distribució dels diferents serveis com ara l’Atenció Ciutadana o el Servei Municipal d’Aigües, creant un espai de treball i una barrera visual a espais interns més secundaris i adequant els espais a les noves necessitats del consistori. Adequar i ampliar la instal·lació elèctrica i de xarxa per habilitar els nous punts de treballs, habilitar un equip intel·ligent de gestió de cues i un punt TIC amb accés a les noves tecnologies que substituiria l’actual cartell d’anuncis.
El regidor d’Obres i Serveis, Millora, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, ha explicat que des de l’Ajuntament “intentarem que els treballs molestin el menys possible al personal del consistori i als usuaris i usuàries de l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Les obres es realitzen amb la intenció de millorar l’atenció als veïns i veïnes que venen a l’Ajuntament”.
Les actuacions a l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Abrera suposen una inversió de 40.900 euros i el termini d’execució és d’aproximadament de tres mesos.
Es manté l’horari d’atenció al públic
L’horari d’atenció al públic, però, no es veurà afectat i continuarà sent de dilluns a divendres de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, i dimarts i dimecres també 16.30 a 19 hores. El telèfon de l’OAC és el 93 770 03 25.
Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem disculpin les molèsties que aquestes actuacions puguin ocasionar.