DIVENDRES, 27/09/2024 | 09:17 h

Assistim a la presentació de la temporada del Club Esportiu Abrera FUTSAL

10/1/2018

El Pavelló Esportiu Municipal va acollir, el diumenge 17 de desembre passat, l’animada presentació dels equips del Club Esportiu Abrera FUTSAL, des de l’escola fins al primer equip.

La presentació va ser tot un espectacle amb els jugadors i jugadores com a protagonistes. El Club Esportiu Abrera FUTSAL va presentar els 14 equips de l’entitat i els seus entrenadors amb llums, música i el suport de familiars i amics des de la graderia del pavelló.

Una entitat jove però amb molta projecció, tal i com demostra els bons resultats assolits les darreres temporades, amb ascens de categoria els últims anys de dos dels seus equips base.

Durant l'acte es van homenatjar als equips i membres de l'entitat més destacats durant la passada temporada. Pel president de l’entitat, Óscar Morales, els èxits del Club Esportiu Abrera FUTSAL són el resultat del treball ben fet i és una satisfacció que els nens i nenes posin en pràctica durant els partits de futbol sala els aprenentatges assolits durant els entrenaments.

L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde, Jesús Naharro i el regidor d’Esports, Francisco Sánchez. L’alcalde i el regidor van agrair a l’entitat el treball que realitzen pel foment de l’esport al nostre municipi i va desitjar a tots els presents unes bones festes. També va assistir a l'acte Pol Pacheco, col·laborador de l'entitat i jugador de Catgas Santa Coloma. La presentació va finalitzar amb una foto de grup.

Entitat solidària
El Club Esportiu Abrera FUTSAL també va col·laborar amb la Regidoria de Dones i Igualtat de l’Ajuntament en els actes organitzats al voltant del Dia Internacional per a la Eradicació de la Violència Masclista i qualsevol tipus de violència, que se celebra el 25 de novembre. A més, durant la presentació dels equips de la temporada va col·locar sobre la pista la pancarta amb el lema “Abrera contra la Violència de Gènere”.

L’entitat abrerenca també va enviar l'any passat material esportiu al Marroc mitjançant la seva col•laboració amb l’entitat motera Pallejà Riders Club. L’entitat va enviar roba i material esportiu aprofitant la renovació del seu equipament. Amb aquesta acció, el club potencia valors com la solidaritat entre els seus nens i nenes, que van col·laborar en la preparació de l’enviament del material cedit.