DIVENDRES, 27/09/2024 | 19:14 h
  • reis

Tot a punt per a la Cavalcada de Reis de diumenge

31/12/2013

Ja s´acosta una de les nits més màgiques de l´any i tot està preparat per a rebre ses majestats els Reis d´Orient a Abrera. Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran diumenge en tren a partir de les 17.30h. a l´Estació dels Ferrocarrils, on seran rebuts per les autoritats del municipi que els donaran la benvinguda en nom del poble i els lliuraran la clau màgica que obre totes les portes.

Desprès de saludar tots els veins, la comitiva reial iniciarà el seu recorregut pel centre del municipi amb el patge Viu-Viu, l´Estrella de l´Orient, les carroses dels regals i dels Reis, entre d´altres.

El recorregut serà el d´anys anteriors: lloc de concentració a l´Estació de Ferrocarrils i recorregut pel passeig de l´Estació, carrer Llobregat, Josep Tarradellas, Avinguda de la Generalitat, carrer de Sant Jaume, Rebato, Avinguda de la Generalitat, Passeig de l´Església i carrer Major.

Abans de visitar totes les cases del municipi per deixar-hi els regals, els Reis també aniran als casals socials de Santa Maria de Vilalba, Ca n´Amat a les 18.00h de la tarda. A les 20.00 h arribaran al Casal de Can Vilalba.

Dimarts, 31 de desembre de 2013