TRÀMITS
En aquest apartat trobareu els tràmits que l'Ajuntament d'Abrera ofereix a la ciutadania, les empreses i les entitats amb l'objectiu de donar a conèixer tota la informació sobre els requisits necessaris, models d'instància, terminis, i fins i tot la possibilitat de fer-ne la tramitació on-line.
Busca el teu tràmit en les categories del desplegable, o cerca per paraula clau:
Necessites ajuda per tramitar a la seu electrònica?
Consulta el nostre manual pas a pas clicant aquí
Necessites un volant o certificat d'empadronament individual?
Tramita´l ràpidament a la seu elecrònica clicant aquí
Consulta el nostre manual per a solicitar-lo clicant aquí
Necessites cita prèvia?
Aquesta es pot demanar a través d'aquest enllaç, i sempre serà per la persona que la sol·liciti. Si es necessita fer diversos tràmits caldrà demanar les corresponents cites. Conserva el codi QR que obtindràs al tramitar-la per assistir a la cita. En queden excloses les persones obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions (art. 14.2 LPACAP).
Recordem que la nostra oficina d'atenció a la ciutadania ofereix atenció presencial en horari de matins, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00, i en horari de tardes, els dimarts i dimecres, de 16:30 a 19:00 (durant els mesos de juliol i agost, només les tardes de dimecres). També us atendrem telefònicament assessorant en tot allò que necessiteu, o reservant una cita previa per minimitzar els temps d'espera.