DISSABTE, 11/05/2024 | 08:01 h

3r Enduret Infantil d’Abrera

Dissabte 3 de febrer i diumenge 4 de febrer de 2024

DISSABTE 3 DE FEBRER

Els i les participants arribaran al nostre municipi el dissabte 3 de febrer i s'instal·laran al paddock que s'habilitarà als terrenys adjacents al circuit, al parc de Can Morral, i que es podrà visitar. A més, hi ha programades una sèrie d'activitats:

• De 13h a 18h Exhibició de Trial
  • De 15h a 18h Verificacions administratives
  • De 18h a 20h Presentació de pilots
  • De 20h a 20.30h Sorteig de regals entre els i les pilots participants

DIUMENGE 4 DE FEBRER

L'endemà, el diumenge 4 de febrer tindrà lloc la competició, que puntuarà pel Campionat de Catalunya, i que començarà aproximadament a les 9.30 h i s'allargarà fins les 14.30h. Prèviament, de 8:00 h a 9.00 h es duran a terme les verificacions administratives i tècniques.

Amb l’organització del Moto Club Abrera, la tercera edició de l'enduret abrerenc comptarà amb un recorregut d’uns 12 km, amb un temps d’uns 50 minuts per volta dues zones cronometrades: la primera a tocar de la zona del Rebato, amb un recorregut de 4 km, mentre que la segona tindrà una longitud de 2,5 km.. El recorregut transcorrerà per la zona de la riera Magarola i de Can Morral.  Els i les participants també circularan a baixa velocitat per trajectes no competitius en trams del barri de Can Morral i del nucli urbà. També s'habilitarà dues zones per al públic assistent. El 3r Enduret d'Abrera comptarà amb les següents categories:

• Sot 16 - 4 voltes al circuït i 8 especials cronometrades
  • 85 cc Cadet - Juvenil - 4 voltes al circuït i 8 especials cronometrades