DIMECRES, 15/05/2024 | 00:53 h
  • Diada de Sant Jordi
  • Torna la Fira de Sant Jordi d'Abrera, amb diferents activitats programades per a tothom!

• CARTELL SIGNATURES SANT JORDI 2024

Vine i gaudeix de la Fira de Sant Jordi d'Abrera, amb diferents activitats programades per a tothom!

La Fira tindrà lloc aquest dimarts 23 d'abril a la plaça de Pau Casals. En cas de pluja es traslladaria a la Casa de Cultura

23/4/2024

Aquest dimarts 23 d'abril tindrà lloc la V Fira de Sant Jordi d'Abrera que s'ubicarà a la plaça de Pau Casals, de 16.00 h a 21.00 h. En cas de pluja la fira es traslladaria a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico Garcia Lorca, 17). La Fira de Sant Jordi comptarà amb parades de llibres, escriptors/res, comerços locals, entitats i partits polítics. Consulteu seguidament totes les activitats que tindran lloc a Abrera el proper dimarts 23 d'abril amb motiu de la Diada de Sant Jordi. Preneu nota!

V Fira de Sant Jordi 2023 d'Abrera!

Aquest dimarts 23 d'abril, tindrà lloc la V Fira de Sant Jordi d'Abrera que s'ubicarà a la plaça de Pau Casals, de 16.00 h a 21.00 h. S'hi han programat diferents activitats amb motiu del Sant Jordi al municipi:

• De 16.00 h a 16.30 h - Concert de la Coral Contrapunt
  • De 16.45 h a 17.15 h - Benvinguda i presentació de la jornada
  • De 17.00 h a 19.30 h - Plantada dels Gegants d’Abrera
  • De 17.30 h a 17.50 h - Concert amb la Banda de l’Escola Municipal  de Música
  • De 18.00 h a 18.45 h - Actuació infantil: ‘Princeses, dracs, cargols i altres  animalons’ a càrrec de la Cia. Patawa
  • De 18.45 h a 18.55 h - Lectures compartides amb l’Aula d’Adults d’Abrera
  • De 19.00 h a 19.15 h - Parlaments i entrega de premis:
    • Concurs literari ‘Imagina Abrera’
    • ‘Concurs de poesia i relats curts de la gent gran d’Abrera’
    • Panera Cultural de la Biblioteca Josep Roca i Bros
  • De 19.15 h a 19.30 h - Concert a càrrec d’Amb Cor de Gospel
  • De 19.30 h a 19.40 h - Ballada dels Gegants d’Abrera i encesa de Bram de Foc d’Abrera amb el Climentet
  • De 19.40 h a 20.00 h - Concert del Combo de l’Escola Municipal de Música d’Abrera
  • De 20.00 h a 21.00 h - Classe de Zumba a càrrec de Vive y Baila

Durant tota la jornada s'instal·laran diferents parades de llibres, signatura de llibres d'escriptors i escriptores, comerços locals, entitats i partits polítics. També signaran exemplars dels seus llibres els escriptors i les escriptores per al públic adult Juan José SánchezSonia Key i José Luis Garcia Herrera; i per al públic infantil Yolanda Martínez, Maria José Guarch, Maria José Orobitg, Vanessa Coca i Verònica Gallardo.

Aprofitant la Fira de Sant Jordi es posarà en valor la creació literària del municipi i per aquest motiu, també tindrà lloc l'entrega de premis de diferents concursos literaris. Es farà entrega dels premis del VII Concurs de Relats "Imagina Abrera", el III Concurs de Poesia i Relat Curt per a la Gent Gran i la Panera cultural de la Biblioteca Josep Roca i Bros.

CARTELL SIGNATURES SANT JORDI 2024

La V Fira de Sant Jordi comptarà amb parades de llibres, escriptors/res, comerços locals, entitats i partits polítics. En cas de pluja la fira es traslladaria a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico Garcia Lorca, 17).

Més informació:

Podeu estar informats de totes les activitats que s'organitzen a Abrera a través de les Xarxes Socials de l'Ajuntament d'Abrera a Instagram: @abrerainfo, @activatabrera, @casaldejovesabrera.

També a L'Agenda de Ràdio Abrera que s'emet dissabtes i diumenges cada hora, des de les 8h fins les 20h després dels Butlletins en Xarxa, i a les 14h després del Resum de la Setmana.

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023