DIVENDRES, 10/05/2024 | 14:39 h
  • Activitat ajornada
  • Activitats en família al barri de Can Morral

• Activitats en família al barri de Can Morral

Aquest divendres, sessió de cinema a la fresca amb la projecció de la pel·lícula '¡Canta! 2' al pati de l'Escola Josefina Ibáñez d'Abrera

Veniu i gaudiu de la darrera activitat de les propostes de Can Morral en família! Cinema d'animació i musical amb crispetes per a tothom!

2/8/2023

Atenció, famílies! Aquest divendres 4 d'agost posarem punt i final a les activitats gratuïtes, que durant el mes de juliol hem dut a terme al barri de Can Morral, amb una sessió de cinema a la fresca, que tindrà lloc al pati de l'Escola Josefina Ibáñez (c. d'Esparreguera, 3) a partir de les 21 h. Després de l'ajornament de la setmana passada, a causa de la previsió de pluja, aquest divendres gaudirem de la màgia del cine a l'aire lliure amb la projecció de la comèdia musical d'animació "Canta 2". S'oferiran crispetes a tot el públic assistent! Us hi esperem!

Activitats gratuïtes per a tota la família

Des del Servei de Mediació de l’Ajuntament d’Abrera, amb col·laboració de diferents entitats del nostre municipi, hem organitzat tot un seguit d’activitats gratuïtes per a tota la família aquest mes de juliol en el barri de Can Morral. Son activitats molt variades i per a totes les edats que busquen apropar el treball de diferents entitats del nostre municipi a Can Morral.

Durant totes les tardes de dimarts i dijous, de 18h a 20h, estem al pati de l’Escola Josefina Ibáñez amb moltes activitats: taller d'escacs, danses urbanes, iniciació a la costura creativa, jocs de taula, taller de petanca, jocs esportius, etc. I tots els dimecres al matí, de 9.30h a 11:30h, sortim a conèixer el nostre entorn fent ruta per diferents punts d’interès cultural d’Abrera.

Activitats en família al barri de Can Morral

Cloenda amb cinema a la fresca

I com a cloenda de les activitats, aquest divendres 4 d'agost, al pati del Josefina Ibáñez a partir de les 21 h, tindrem una vesprada de cinema a la fresca amb la projecció de la pel·lícula  "Canta 2". Hi haurà crispetes per a tothom! Us hi esperem! L'activitat, prevista pel dijous 27 de juliol, va quedar ajornada a causa de la previsió de pluja.

Moltes gràcies a tothom per la col·laboració!

Des del servei de Mediació de l'Ajuntament d'Abrera volem agrair a totes les entitats i altres àmbits de l’Ajuntament d’Abrera que han col·laborat desinteressadament amb aquestes activitats d’estiu al barri de Can Morral:

• Associació d'Escacs Abrera
  • Associació Petanca Abrera
  • Grup de hip-hop del Casal de joves
  • Cercle zero
  • Centre obert
  • Escola Josefiina Ibáñez
  • AfA de l’Escola Josefina Ibáñez
  • AAVV de Can Morral

I també volem donar les gràcies a totes les persones que esteu participant d’aquestes tardes en família per contribuir a l’èxit d’aquestes activitats, així com als serveis de Cultura, Medi ambient i Esports del nostre Ajuntament.

Activitats en família al barri de Can Morral

També volem donar les gràcies a totes les persones que esteu participant d'aquestes tardes en família per contribuir a l'èxit d'aquestes activitats.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ