DIUMENGE, 01/09/2024 | 21:21 h

Atenció, famílies! Darrers dies per sol·licitar l'ajut per la compra de llibres de text i material digital en un comerç o en un centre educatiu fora d'Abrera

Podeu presentar la vostra sol·licitud fins al divendres 30 d'octubre

27/10/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera subvencionem els llibres de text/material autoeditat, l’ordinador/tauleta digital i els continguts educatius digitals. L’ajut s’adreça a tot l’alumnat empadronat a Abrera i matriculat en centres educatius públics o concertats en qualsevol dels cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO. La subvenció per als llibres de text i el material autoeditat és del 50% del cost.

Per a aquelles famílies que compren els llibres de text a través de les AMPA dels centres públics d’Abrera, la subvenció ja s’aplica directament en el moment de la seva adquisició. En canvi, aquelles persones que han fet la compra a través d’un comerç o per qualsevol altre mitjà (a través del centre educatiu o AMPA, en el cas que l’escolarització sigui fora d’Abrera) podeu sol·licitar l’ajut a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera (OAC). La data límit de presentació de les sol·licituds és el divendres 30 d'octubre de 2020

Si necessiteu suport en aquesta tramitació, podeu contactar amb el Servei d'Educació de l'Ajuntament d'Abrera al T. 93 770 47 32 (en horari de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h) i al Servei d'Atenció a la Ciutadana a l'Ajuntament  al T. 93 770 03 25 (matins de 9 a 14 h i tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h). En el cas de necessitar fer el tràmit de forma presencial, serà necessari demanar cita prèvia també de forma telefònica o enviant-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat.

Recomanem a les famílies que per a formalitzar la petició utilitzeu de forma preferent el canal telemàtic mitjançant la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Abrera, fent clic aquí. Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.

A més, en el marc de l’aposta dels centres educatius per a l’ús de les tecnologies a l’aula, concedim un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital per als alumnes d’ESO, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals. Igualment, per a l’alumnat matriculat en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic

Més informació al servei d'Educació fent clic aquí

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ