Ara més que mai, t’ajudem amb la tramitació electrònica!
30/3/2020
A causa de les meures adoptades per la prevenció i contenció del coronavirus, des de l'Ajuntament d'Abrera potenciem l'atenció telefònica i/o telemàtica amb els i les nostres veïns i veïnes. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem preparat un manual amb tota la informació.
En el manual expliquem, pas a pas, com fer un registre a la seu electrònica del nostre Ajuntament.
- Consulteu el manual fent clic aquí.
Per a la realització de les tramitacions telemàtiques és necessari tenir un certificat digital idCat Mòbil.
- No tens certificat digital? Aconsegueix-lo en tres senzills passos. Trobaràs tota la informació fent clic aquí.
Si teniu qualsevol dubte, truqueu-nos si us plau al telèfon de l'Ajuntament d'Abrera, T. 93 770 03 25. Des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament us atenem de les 8 h a les 20 h i us ajudarem a resodre qualsevol dubte.
- Consulta el nostre catàleg de tràmits (clicant aquí)
- Accedeix a la seu electrònica fent clic aquí.
Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!
També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.