DISSABTE, 27/07/2024 | 14:08 h

El barri de Can Morral celebra la seva primera Festa Major!

4/6/2019

El cap de setmana 1 i 2 de juny el barri de Can Morral d’Abrera ha estat de festa! L’Associació de Veïnes i Veïns ha organitzat amb molta il·lusió la primera Festa Major del barri, que ha tingut lloc al pàrquing del carrer de Joan Miró.

Les activitats van començar el dissabte 1 de juny a les 10.30 h amb inflables pels més petits. A les 12.30 h la festa va continuar amb l’animació de Txaranga Maracuya. A les 15 h, les veïnes i veïns van gaudir d’una fideuà popular.

A les cinc de la tarda la festa va continuar amb un taller de manualitats infantils. A les 19 h va començar un espectacle de màgia a càrrec de “Eventos Lollipops”. A les 21.45 h la colla de diables Bram de Foc d’Abrera va realitzar un correfoc i a les 23.30 h la música de DJ Emilio va fer ballar a les veïnes i veïns del barri de can Morral

El diumenge 2 de juny, a les 11 h va tenir lloc al pàrquig del carrer Joan Miró una exhibició de ball a càrrec del Grup de Hip Hop del Casal de Joves i de l’entitat Juventudes Rocieras. I a les 12 h, per tancar la festa, vam gaudir d'un Pica-Pica Popular.

Valoració positiva

L’Associació veïnal de Can Morral està molt satisfeta amb la primera Festa Major del barri: "Les veïnes i veïns ens han donat el seu suport i hem viscut unes festes plenes de bon rotllo i col·laboració. Donem les gràcies a totes les persones que es van apropar. Els hi expliquem que seguirem lluitant perquè se sentin orgullosos/es de dir #SócDeCanMorral!".

L’Associació veïnal de Can Morral han organitzat la primera Festa Major del barri amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Abrera, entitats del barri i els establiments New Hei, Bar Kalimera, Bar JJK i el Bar Capritx Ibéric. Enhorabona!