DIMARTS, 16/07/2024 | 10:19 h

Esteu preparades i preparats per cantar, ballar i riure? Musiquem Abrera!

6/2/2019

'Musiquem Abrera' és el nou cicle musical per a tota la família que aquesta primavera portarà música, ritme i companyonia al nostre municipi. ‘The Penguins’, ‘El Pot Petit’, ‘Dàmaris Gelabert’ i ‘La Tresca i la Verdesca’ seran els grups encarregats de musicar Abrera. A continuació fem un repàs de les dates dels concerts!

Ja queda menys per inaugurar el nostre primer cicle musical en família de concerts 'Musiquem Abrera'. Aquesta és una iniciativa que encetem des de l’Ajuntament d’Abrera i que inaugurarem aquesta primavera 2019 amb diversitat de grups musicals que completaran el cartell. Un espai familiar on petites, petits i grans podran gaudir d’espectacles plens de ritme.

La programació dels concerts familiars de febrer a maig del 2019 és la següent:

- ‘The Penguins’ interpretant Reggae per xics. Dissabte 23 de febrer a les 17.00 h a la Plaça Pau Casals.

- ‘El Pot Petit’. Dissabte 16 de març a les 17.00 h a la Plaça Pau Casals.

- ‘Dàmaris Gelabert’. Dissabte 13 d'abril a les 17.30 h al Parc de Can Morral.

- ‘La Tresca i la Verdesca’: Dissabte 4 de maig a les 17.30 h al Parc de Can Morral.

Tots els concerts musicals són gratuïts. Apunteu-vos les dates i gaudiu del cicle Musiquem Abrera!

Us hi esperem!