DISSABTE, 27/07/2024 | 22:24 h

Convocatòria ordinària del Ple Municipal per avui dijous 27 de gener mitjançant videoconferència

27/1/2022

Avui dijous 27 de gener, a partir de le 19 hores, durem a terme una sessió ordinària del Ple Municipal de l'Ajuntament d'Abrera mitjançant videoconferència com a mesura de prevenció de la Covid-19. La retransmissió del ple la podreu seguir en directe a través de Ràdio Abrera. A continuació us detallem els punts establerts a l'ordre del dia de la sessió.

ORDRE DEL DIA:

PART RESOLUTIVA

• 1. Aprovació de l'acta de la sessió ordinària de data 25-11-2021 i de l'acta de la  sessió extraordinària i urgent de data 20-12-2021.
  • 2. Expedient 1485/2021. Revisió anual de la xifra de població a 01/01/2021.
  • 3. Expedient 2292/2021. Aprovació inicial de l’establiment del servei públic municipal del casal social de Ca n’Amat.
  • 4. Expedient 5353/2021. Acceptació de la permuta oferta per la Sra. M. Angeles Doménec Fernández i el Sr. Nicolás Barrio García d’una porció de finca a Can Vilalba.
  • 5. Expedient 4845/2021. Aprovació de les Bases reguladores per a la concessió, en règim de concessió directa, de subvencions per a la instal·lació d’ascensors en edificis de tipologia residencial plurifamiliar.
  • 6. Expedient 6221/2021. Aprovació de les bases específiques per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva a entitats que realitzin programes i activitats relacionades amb el Medi Ambient.
  • 7. Expedient 144/2022. Aprovació de la modificació puntual de l'Ordenança fiscal número 13 reguladora de la taxa per a la utilització especial i privativa, temporal o permanent, de béns de domini públic i la prestació de serveis municipals per a l’exercici de 2022.
  • 8. Expedient 227/2022. Increment retributius derivats de la Llei 22/2021, de 28 de desembre de Pressupostos Generals de l’Estat per l’any 2022.
  • 9. Expedient 280/2022. Moció presentada per PSC i ERC. Declaració política de suport al model d'immersió lingüística de Catalunya.
  • 10. Urgències.

ACTIVITAT DE CONTROL

• 11. Expedient 78/2022. Donar compte al Ple de la relació de decrets i de la relació dels acords de les Juntes de Govern de novembre i desembre de 2021.

PRECS I PREGUNTES
Degut a la situació sanitària, el Ple es realitzarà per videoconferència i no a la Sala de Plens de la Casa Consistorial. La ciutadania ha pogut formular precs i preguntes al ple per correus electrònic a l'adreça romerogc@abrera.cat fins a 48 hores abans de la celebració del ple per tal que es puguin preparar les respostes adequadament.

La sessió ordinària del Ple Municipal es retransmetrà en directe per Ràdio Abrera, en el 107.9 de la FM. També la podreu seguir per Internet a www.radioabrera.cat i a través de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ