DISSABTE, 27/07/2024 | 22:18 h

L’AMPA de l’Escola Francesc Platón i Sartí ajorna les xerrades per mares i pares "Aproximació a la disciplina positiva"

12/3/2020

A causa de la mesures de prenvenció pel coronavirus, l’AMPA de l’Escola Francesc Platón i Sartí d’Abrera ajorna les xerrades sobre disciplina positiva programades pels dilluns 16 i 23 de març a les instal·lacions del centre educatiu (Salvador Espriu, 3).

L'AMPA anunciarà pròximament la nova data de realització de les xerrades, que estaran impartides per la psicòloga general sanitària especialitzada en infantil, Mireia Rodríguez Lloria, que introduirà a les mares i pares assistents en la disciplina positiva per entendre el comportament i l’actitud dels nostres fills des del respecte, l’amor i la fermesa. Ens farà reflexionar sobre els nostres estils educatius com a pares i ens donarà l’oportunitat de ser conscients de l’estil educatiu que hem rebut com a fills.

Des de l'Ajuntament d'abrera col·laborem amb l'AMPA de l'Escola Francesc Platón i Sartí en l'organització d'aquestes xerrades, juntament amb l'escola i el Centre de Psicologia Mireia Martínez del nostre municipi.