Petició de volant o certificat d'empadronament històric
Document de l'Ajuntament que acredita el domicili o domicilis a Abrera de la persona interessada en un periode determinat, tal com consta inscrita en el padró municipal d'habitants en el moment de fer el tràmit.
Qui ho pot sol·licitar?
Pot demanar-ho la persona interessada, o qualsevol persona degudament autoritzada o representant legal, identificant-se mitjançant qualsevol certificat digital permès per la llei.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment de l’any.
Termini de tramitació
Un cop verificada la documentació (identificació i document d'autorització/representació) el document s'expedeix en un termini no superior a dos dies laborables.
Cost de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït.
On es pot fer el tràmit?
Presencialment, al Departament d'Atenció Ciutadania de l'Ajuntament, en horari d'atenció al públic:
Matins de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h
Tarde de dimarts i dimecres de 16:30h a 19:00h
* durant els mesos de juliol i agost només en les tardes de dimecres de 16:30h a 19:00h
Telf. 937700325
De forma electrònica. podeu iniciar la tramitació telemàtica clicant: aquí
Requisits i Documentació requerida
Les persones majors d'edat poden sol·licitar:
- Un volant/certificat d'empadronament històric a nom seu
- Un volant/certificat d'empadronament històric a nom de qualsevol persona empadronada en el seu domicili o en un altre, amb l'autorització corresponent (veure model adjunt) i adjuntant la documentació identificativa de la persona que autoritza
- Un volant/certificat d'empadronament històric a nom de persones menors d’edat o persones amb representació legal, si són els seus representants degudament acreditats (llibre de familia/certificat de naixement/document acreditatiu de la representació)
Unitat tramitadora
Servei d'Atenció a la Ciutadania
Vigència
El document tindrà una vigència de tres mesos.
Normativa aplicable
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
Llei 39/2015 , d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
Documents
- Model d'autorització per a REALITZAR TRÀMITS històric
- Modelo de autorización para REALIZAR TRÁMITES histórico
Tràmits relacionats
- Baixa al padró municipal d'habitants
- Sol·licitud de la renovació d'inscripció padronal dels estrangers no comunitaris sense permís de residència permanent (ENCSARP)
- Confirmació de residència per a estrangers comunitaris i assimilats així com per a estrangers amb residència permanent (No ENCSARP)
- Alta per naixement al padró municipal d'habitants
- Canvi de Domicili al Padró Municipal d'Habitants
- Alta al padró municipal d'habitants