DIJOUS, 18/07/2024 | 01:31 h
21 Juliol

Mulla't per l'Esclerosi Múltiple a la Piscina Municipal d'Estiu

Diumenge 21 de juliol de 2024

Diumenge 21 de juliol de 2024, de 10.00 h a 19.00 h,  a la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera (ps. de l'Església, 18), ens tornem a sumar a aquesta iniciativa a diverses propostes que us detallem a continuació:

• De 10.00 h a 14.00 h: Metres Solidaris. Tota persona usuària de la piscina que vulgui podrà nedar els metres que consideri oportuns per a col.laborar amb la causa i participar de manera simbòlica. Al final de la jornada es sumaran tots els metres i s’informarà a tota la ciutadania.
  • D'11:00 h a 11.45 h:  Mulla't amb l'aiguaim. Es realitzarà una open-class d’aiguagim a la piscina mitjana oberta a tothom i per a totes les edats i habilitats motrius.
  • A les 12.00h : El Salt. Realitzarem un salt conjunt a les tres piscines per commemorar el “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”.
  • De 10.00h a 14.00h i de 16.00h a 19.00h:  Trobareu productes de marxandatge per a col·laborar amb la causa.

A més, del diumenge 14 al diumenge 21 de juliol (ambdós dies inclosos), a les instal·lacions del Centre Aquàtic Municipal (CAM) i la Piscina Municipal d'Estiu, s'instal·laran guardioles solidàries perquè tothom qui ho desitgi pugui fer la seva aprotació. Tots els diners recaudats, tan a les guardiones amb la venda de merxandatge, es lliuraran directament a la Fundació per l'Esclerosi Múltiple.

Organitza: Servei d'Esports, Acció Social i Drets de la Ciutadania i Salut Pública.

MULLA'T PER L'ESCLEROSI 2024

ACTUALITAT > Agenda