DIJOUS, 18/07/2024 | 01:30 h
  • RÀDIO ABRERA A LA PISCINA 2024(1)
24 Juliol

RÀDIO ABRERA A LA PISCINA: Amb Vive y Baila

Dimecres 24 de juliol de 2024

De 16h a 20h

PIscina Municipal d'Estiu

El dimecres 24 de juliol l'emissió del programa "El Top" de Ràdio Abrera es farà en directe des de la Piscina Municipal d'Estiu. Conduït per Jordi Bosquet, des de les 16 h a les 19 h ens punxarà una selecció musical dels temes que més sonen aquest estiu combinats amb clàssics de sempre

De 16.00 h a 18.00 h hi haurà diversos jocs i animació i, a partir de les 18.00 h comptarem amb la col·laboració de l'entitat abrerenca Vive y Baila, que ens oferirà una petita sessió de zumba dins l'aigua, seguida d' una masterclass, a partir d eles 19.00 h, a la zona de gespa, a les que podran unir-se totes les usuàries i usuaris de la piscina i gaudir del zumba plegades!

I durant la tarda podreu apuntar-vos per participar al sorteig de diversos lots de productes de l'emissora que tindrà lloc a les 18.45 h.
Veniu, participeu-hi i divertiu-vos amb nosaltres!

Gaudim amb el bon ritme de Ràdio Abrera a la Piscina Municipal d'Estiu i la participació de Vive y Baila!

Ràdio Abrera a la Piscina Municipal d'Estiu 26-07-21

ACTUALITAT > Agenda