Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DISSABTE, 15/03/2025 | 15:41 h

6 representants de la Policia Local i Protecció Civil d'Abrera participen a la celebració del Dia del Voluntariat a La Garriga

22/3/2018

El Teatre El Patronat de La Garriga va acollir dissabte 17 de març un acte institucional per celebrar la sisena edición del Dia del Voluntariat de Protecció Civil a Catalunya. En total van ser 6 els representants de la Policia Local i Protecció Civil d’Abrera que van assistir a l’esdeveniment, on hi van participar més de 250 persones de fins a 40 municipis catalans.

L’acte va ser presidit pel director general de Protecció Civil de la Generalitat, Joan Delort, i pel 2n tinent d’alcaldia i regidor de l’Àrea de Serveis a les Persones, Serveis Urbans i Via Pública i Esports de la Garriga, Joan Esteban, i també hi han assistit membres d’altres corporacions locals i comandaments dels cossos de seguretat i emergències.

 

La delegació del nostre municipi va incloure també la Policia Local com a reconeixement a la tasca que realitza i per treballar de forma conjunta amb Protecció Civil.

 

Representants de la Fundació Arrels han parlat sobre la tasca del voluntariat des del punt de vista d’aquesta entitat que des de fa més de tres dècades es dedica a la l’atenció de persones sense llar a Barcelona.

 

Tot seguit es van atorgar 5 mencions honorífiques a les associacions que fa 10 anys que estan registrades al registre especial de Protecció Civil del Departament d’Interior. També s’han lliurat 8 felicitacions a diferents associacions de Voluntaris de Protecció Civil per mèrits i trajectòria professional i s’han entregat les corresponents certificacions d’inscripció a les 13 Associacions de Voluntaris de Protecció Civil que al llarg de l’any passat es van inscriure al Registre del Departament d’Interior.

 

Desde l'Ajuntament d'Abrera volem agraïr a la Policia Local i als voluntaris de Protecció Civil d'Abrera per la seva tasca realitzada al nostre municipi!


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T