DISSABTE, 14/09/2024 | 11:16 h
  • AMED2

Abrera promociona la dieta mediterrània als seus restaurants

21/12/2012

De tots és sabut que l´alimentació mediterrània és una de les més saludables del món i, també, que l´alimentació i l´activitat física influeixen sobre la salut de les persones. En aquesta línia neix el projecte AMED amb l´objectiu de fomentar l´oferta de la dieta mediterrània i la promoció de l´activitat física als establiments de restauració.

Enguany, des de l´Ajuntament d´Abrera es vol apostar per aquest projecte per fomentar hàbits saludables entre la població, guiant i encoratjant els restauradors del municipi a acreditar-se com a establiments AMED pensant en els beneficis que aquesta acreditació representa tant per als clients com per als empresaris.

D´una banda, els veïns que accedeixin en un establiment acreditat AMED ho sabran pel distintiu que podran identificar a la porta i hi trobaran una carta amb plats mediterranis, una cuina en què s´utilitza de manera habitual l´oli d´oliva, i l´oferta de fruita fresca i seca a la carta de postres. A més, els establiments posaran a l´abast dels seus clients una sèrie de propostes d´activitat física i consells relacionats amb la salut, i els clients podran participar en el sorteig de sopars per a dues persones en aquests establiments.

D´altra banda, l´acreditació donarà als restauradors una marca diferenciada amb un distintiu extern, i gaudiran de la seva difusió a través de diferents mitjans com la pàgina web de l´Ajuntament i la pròpia del programa AMED (http://www.amed.cat), a més de la possibilitat d´assistir a les sessions de formació organitzades des de la Fundació Dieta Mediterrània.

Dimecres, 21 de desembre de 2011