DIVENDRES, 12/07/2024 | 15:25 h
  • Una setantena de persones assisteixen a la commemoració del Dia Internacional del Ioga a la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera

+ 9

11/7/2024

El divendres 21 de juny passat vam commemorar el Dia Internacional del Ioga, amb una activitat a l'aire lliure oberta a tota la ciutadania. Una setantena de persones hi van assistir a l'acte que va tenir lloc a la zona de gespa de la nostra Piscina Municipal d'Estiu, en horari de 9.30 h a 11 h, on vam gaudir d'una agradable matinal de ioga en companyonia. Moltes gràcies, Abrera!

En total van participar en la matinal esportiva a l'aire lliure unes 70 persones i el professorat del Servei d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera, el Centre Shanti, Isaniyama Yoga y Terapias, Vive y Baila i Centre Amara d'Abrera. La masterclass es va dur a terme a la zona de gespa de la Piscina Municipal d'Estiu d'Abrera en horari de matí, de 9.30 h a 11 h.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm a les persones assistents i també als centres abrerencs participants en la jornada del divendres 21 de juny a la Piscina Municipal d'Estiu. Moltes gràcies a totes i tots!

Una tècnica mil·lenària amb milions d'adeptes al voltant del món

El ioga és una disciplina física i espiritual mil·lenària nascuda a l'Índia amb l'objectiu de donar eines a les persones que el practiquen per aconseguir el benestar integral, unint ment, cos i esperit, a través de la pràctica de postures físiques, tècniques de respiració i meditació.

Al llarg dels anys el ioga ha evolucionat de diverses formes i el que s'ha fet més popular actualment és el que combina diferents postures físiques, posant en relleu els seus beneficis físics al voltant de la flexibilitat i la força si no també perquè manté l'objectiu de tots els tipus de ioga del cessament de les fluctuacions mentals.

L'objectiu principal del ioga és donar eines a les persones que el practiquen per aconseguir el benestar integral, unint ment, cos i esperit, a través de la pràctica de postures físiques, tècniques de respiració i meditació.

En aquesta mena de ioga, en estar fent postures 100% concentrat en el teu cos aconsegueixes baixar l'activitat de la ment i amb això connectar amb tu mateix, posant en valor la unió del teu cos, de la teva ment i l'ànima.

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)