DIVENDRES, 16/08/2024 | 17:12 h
  • A Abrera celebrem el mes del comerç just amb un taller d'estampació de bosses, que tindrà lloc al Mercat Municipal el el dimecres 22 de maig

A Abrera celebrem el mes del comerç just amb un taller d'estampació de bosses, que tindrà lloc al Mercat Municipal el dimecres 22 de maig

10/5/2024

Amb motiu del Dia Mundial del Comerç Just, que es commemora el dissabte 11 de maig, des de la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Abrera volem celebrar el mes del comerç just. Per aquesta raó ens hem sumat a la campanya Jo trio! Mes del Comerç Just 2024. La regidoria de Comerç, juntament amb el Mercat Municipal d’Abrera (rambla del Torrentet, 16), participem amb un taller d’estampació de bosses de comerç just, que tindrà lloc el dimecres 22 de maig a les 11 hores al mercat abrerenc. Us hi esperem!

Comerç Just és un moviment internacional que lluita per  una major justícia global en l’àmbit econòmic, social, humà i mediambiental. Institucions com la Diputació de Barcelona, el Departament d’Acció Exterior i de la Unió Europea de la Generalitat de Catalunya i LaCoordi col·laboren per donar visibilitat al comerç just amb la voluntat de contribuir a la creació d’una ciutadania conscient, formada, crítica, compromesa i mobilitzada. LaCoordi es va crear l’octubre del 2018 i té com a principal objectiu articular el comerç just i les finances ètiques a Catalunya, en el marc de l’economia solidària.

A Abrera, el dimecres 22 de maig a les 11 hores, us esperem en el Mercat Municipal d’Abrera (rambla del Torrentet, 16) per participar en el taller d’estampació de bosses de comerç just. No hi falteu!

Línia estratègica "Abrera Activa"

Aquesta acció de l'Ajuntament d'Abrera respon a la línia estratègica "Abrera Activa" del Pla Estratègic Municipal (PEM) per aquest mandat 2023-2027, que respon a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS), número 12 "Consum i producció responsables". Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’Agenda global 2030. A través de l'espai web pem.abrera.cat, la ciutadania pot explorar el PEM i consultar-ne l'estat d'execució i els resultats.

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023